1. Virksomhedsoplysninger

CVR: 27847447
8250
Email: mail@sheeliving.dk

  1. Priserog betaling

Alle priser er opgjort i DKK og der er medregnet moms.

På sheeliving.dk kan der betales med Dankort, Visa, Mastercard og Visa Electron. Vi tillægger ikke gebyr på betalingskort. Betalingen foregår igennem Stripe.

  1. Levering

Hos SHEELiving får du altid fri fragt. Levering sker igennem en privat fragtmand. Der er en forventede leveringstid på mellem 1-8 uger, alt efter hvilket produkt der er tale om. Den lange leveringstid, skyldes at produkterne bliver håndlavet fra bunden.

  1. Ansvar

Her beskrives, hvilket ansvar virksomheden har i forbindelse med salget af varen eller tjenesteydelsen. Virksomhedens ansvar afhænger af, hvad virksomheden sælger og om virksomheden sælger til forbruger eller andre erhvervsdrivende

Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb.

Når du handler på Matas.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Særligt vedrørende ure:Reklamationsretten forudsætter normal brug af uret og dækker ikke brugs- eller slidskader på rem og glas samt batteriskift

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vil du reklamere, så kontakt os på mail@sheeliving.dk.

  1. Returneringaf varer

Her beskrives, hvordan kunden skal håndtere varer, der skal returneres. Det kan f.eks. være i forhold til, hvordan varen skal returneres, og hvilken stand varen skal være i.

  1. Databehandling

Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse hos SHEELiving.dk. Læs mere om vores databehandling og privatlivspolitik på denne side.

  1. Klagemuligheder

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på mail: Ebbe@sheeliving.dk.. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, mail: cfk@kfst.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse mail@sheeliving.dk.

  1. Kontakt

Kan kontaktes per mail mail@sheeliving.dk.

  1. Ændringer

SHEEliving kan ændre handelsbetingelser ensidigt. Vi tager forbehold for pris fejl og ændringer, samt andre eventuelle fejl.

  1. Lovog værneting

I tilfælde af uenigheder er den danske lov gældende. Et evt. sagsanlæg skal afleveres til byretten i Aarhus.

Handelsbetingelserne er opdateret 16/11 – 2018.

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk